سلام!
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 29960
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 18 آذر 1398برچسب:, :: 18:37 :: نويسنده : لیدی پریسا

 من و سیسخت....

سلام به همه ی دوستای عزیز همشهری و هم وطن...

این یه وبلاگ کوچیکه،که هر چیزی توشه حاصل زحمت و کیبورد فرسایی(هان؟؟؟)منه.....

خاطراتم،شهرم،دوستام،زندگیم و نظراتم موضوعات این وبلاگ هستند....

در شان خودتون کامنت بذارید و حرمت نگه دارید....من چاکر همه ی شما!

اگه شعری توی وبلاگ بذارم مال خودمه پس لطفا کپی نکنید.....

همشهریای عزیز،قدمتون روی چشم......خش اومیت(به قول خودمون!)

امیدوارم تو وبلاگم بهتون خوش بگذره.......

کوچیک همتون:پریسا...دختری از سیسخت!



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:20---4 بهمن 1391
سلام سلام ممنون از وبلاگ عالیت نوشته هات رو خیلی دوست داشتم 20 بود راستی من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن

پیام آرین
ساعت8:45---2 بهمن 1391
سلام . آفرین .دختر ختر خوب آهنگهای بی کلامت هرقلب زخمی و نا ارمی را التیام و ارامش میده. من وبتو دوست دارم فقط لطف کن اگه امکان داره اونهم اگه امکان داره قالبشو عوض کن سرد و بی روحه قالبهای مشکی بیشتر با آهنگ و مطالبت هماهنگ میشن .متشکرم

مریم
ساعت10:51---1 بهمن 1391
سهلااااااااااااام خوبی؟؟
مثلا چی میشه به منم سر بزنی؟البته مجبور نیستی
یه زمانی منم مثل تو بودم.پر رو،واسه همه شاخ میشدم،وبم قانونای خاصی داشت
با هر کسی نمی پریدم
ولی نامردا هکم کردم.


nima
ساعت12:48---29 دی 1391
سلام پريسا وبلاگ خيلى خوبى دارى خوشحال ميشم سرى به وبلاگم بزنى نظرتوبگى منتظرم

مِلی
ساعت15:57---28 دی 1391
سلام عزیزم
تبریک میگم وب زیبایی داری
به ماهم سر بزن خوشحال میشیم
اگر هم با تبادل لینک موافقی ما رو با اسم
××ما از اوناشیم××
لینک کن وخبر بده تا لینک بشی


خندانhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(14).gif
ساعت22:34---25 دی 1391
چرا همه مییان وبلاگ واسه اینکه لینکشون کنیم چرا هیچ کس ما رو به خاطر خودمون دوس نداره؟؟
نشد من تو یه پستی برم نظراتو بخونم یکیش فقط اومده باشه نظر بده!!


جواد-شهرعشق
ساعت15:47---25 دی 1391
سلام هم استانی خوبی؟
وبلاگت حرف نداره من اتفاقی دیدمش
به من هم سر بزن ونظر بده


پیام آرین
ساعت12:06---19 دی 1391
سلام خیلی وب نازی داری با اون آهنگ آرومش حتی اگه مطالبش هم با حال نباشه که هست آدم غرق در احساسات میکنه ارامش داشته باشی خدانگهدار

شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت0:39---19 دی 1391
˙·٠ בَر ( حِصــ ــار ) اُٺــ ــآقـَمـ مآنــ ــבہ اَمـ ٠·˙



˙·٠ مے ٺَرسَمـ בيـבہ شَوَمـ ٠·˙



˙·٠ يـآ حَٺــّ ــے بـہ گــوُش بـرَسَـב ٠·˙



ٺَنهـآيـــےاَمـ



sheyda
ساعت12:05---13 دی 1391
salam parisa
az serahatet khosham umad
khosh hal misham age dust dashti har az gahi behem sar bezan
dust golam


.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت12:57---10 دی 1391
سلام ..........
چطوری پریسا جون، عزیز دل، یار بی وفا....
دیگه خانوم بلا جون(!) رو یادت رفته ؟؟؟!!!


Mahan
ساعت19:26---30 آذر 1391
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
عمرت به بلندی یلدا..


ارمغان
ساعت10:03---30 آذر 1391
به ما هم سر بزن وب قشنگی داری

الیک
ساعت21:01---28 آذر 1391


اق فری
ساعت14:12---27 آذر 1391
سامولیک-دل نوشته هاتو خوندم دس خوش عالی بود نمیگم به منم سر بزن خو عادت ندارم زورکی کسیو دعوت کنم اومدی بالا سر-موفق باشی-رخصت یا علی

نسترن
ساعت20:06---26 آذر 1391
عادت می کنیم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه


پسرک بارانی
ساعت16:45---23 آذر 1391
ممنون رفیق وبتم باحاله

یه بنده خدا
ساعت11:43---23 آذر 1391
تو از کدوم بنده های خدایی منم از همون ها هستم پاسخ:من از اوناشم.....

sahar
ساعت20:35---19 آذر 1391
بدو بیا

نیما2013
ساعت19:24---19 آذر 1391
سلام نانا از وبت خوشم اومد خیلی زیباو پر محتواست به منم سر بزن منتظرم فعلا بای

زهرا
ساعت18:23---19 آذر 1391
سلام خوشحال میشم نظرتو راجع به وبلاگم بدونم....

nima
ساعت10:35---19 آذر 1391
http://www.chatbogh.ir
بیا چت بوق
منتظرم


نسترن
ساعت23:14---18 آذر 1391
هر شب ...
به خودم قول میدهم كه ...
فراموشـت كنم !
وقتی عکســـت را می بینم...
تو را كه نه ...!!!
اما قولم را فراموش می كنم...!!!


نسترن
ساعت22:13---18 آذر 1391
پریسای عزیزم وب خوشکلت رو لینک کردم

خوشحال میشم بهم سربزنی و اگه خوشت اومد وبلاگم رو لینک کنی...


Mina
ساعت23:38---17 آذر 1391
سلام پريسا خوشكله خوبى عزيزم،مطالبت خيلى با حاله من همه رو تا آخر خوندم، اگه با تبادل لينك موافقى بياتو وبم وبهم بگو منتظرتم...
Www.starkorea.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: